Børneloppen
Output
Brandingfilm
Content til paid og organisk
Kunde
Børneloppen
For Børneloppen udviklede vi visuelle koncepter med formålet at formidle deres koncept gennem forskellige videoformater, målrettet både standlejere og kunder.
Et visuelt univers bestående af forskellige koncepter, herunder brandingfilmen, der fokuserede på at visualisere, hvordan hver vare har sin egen historie, og hvordan varerne skifter hænder og kan give glæde til andre børn og familier.
Vi producerede derudover ‘Indhold i børnehøjde’ og ‘Lyden af Børneloppen’ med formålet at skabe autentisk og stemningsfyldt indhold, hvor børnene med deres egne ord formidlede, hvad Børneloppen er, samt i forbindelse med Børneloppens sang ‘Grøn som mig’.
Indholdet blev versioneret i forskellige formater, så Børneloppen har materiale, de kan bruge på tværs af kanaler, både organisk og betalt samt online og fysisk.
"Indhold i børnehøjde"
"Drømmende fortælling"
"Lyden af Børneloppen"
”Project One har lavet forskellige film til Børneloppen.
Emilie har været super god at sætte sig i vores forretningsmæssige situationen, og skabe film som afspejler vores værdier. Det er lykkedes at fange nogle fantastiske øjeblikke, det hele er klippet elegant sammen. Og så har hele samarbejdet fungeret nemt - der har været god projektstyring og kommunikation hele vejen igennem,
Vi er bare super tilfredse og stolte over resultatet!”
Johanna Kiel NielsenDirektør, Børneloppen
Let’s get in touch
Vi vil gerne høre om dine ønsker og ideer.
En uforpligtende snak er første skridt.
Skal vi hjælpe dig med at realisere dit projekt?