Storytellingen omkring en fuld re-branding.
2024
Client
Hjemstavn
Casen
HJEMSTAVN stod overfor en transformation fra Mani Pine, og i den forbindele fik vi mulighed for at udvikle og producere videomaterialet til lanceringen af brandet samt indhold som en del af deres visuelle univers og rebranding.
Produktionen bestod af forskellige formater med fokus på både deres organiske- og betalte indsatser, med det overordnede formål at formidle lanceringen af HJEMSTAVN’s nye brand.
Brandets retning og historie blev kommunikeret gennem autentisk og personlig storytelling, hvor vi satte fokus på de værdier og den passion, der driver HJEMSTAVN.
Dette blev kombineret med en visuel tilgang, der satte fokus på detaljerne for at give modtageren en følelse af HJEMSTAVN’s køkkener og indretningsløsninger.
Resultatet blev et visuel univers bestående af flere underliggende koncepter og formater, der skaber en stærk visuel identitet, som understøtter HJEMSTAVN’s position som et brand med fokus på æstetik, kvalitet og detaljer.