Kommunikation i børnehøjde.
2024
Client
Børneloppen
Casen
Vi har udviklet og eksekveret visuelle koncepter for Børneloppen med det formål at formidle deres koncept gennem forskellige videoformater, målrettet både kunder og standlejere.
Det visuelle univers bestod af flere koncepter som en del af et større brandinginitiativ, herunder brandingfilmen, hvor vi fokuserede på at visualisere genbrugskonceptet ved at fremhæve, at hver vare har sin egen historie. Filmen viser, hvordan varerne skifter hænder og kan give glæde til andre børn og familier.
Vi producerede desuden koncepterne ‘Indhold i børnehøjde’ og ‘Lyden af Børneloppen’ med det formål at skabe autentisk og stemningsfyldt indhold.
‘Indhold i børnehøjde’ bestod af flere film, hvor børnene selv var formidlere og med deres egne ord fortalte, hvad Børneloppen er. På en autentisk måde skabte vi indhold, der oplyser om konceptet og de fordele, det medfører. ‘Lyden af Børneloppen’ blev knyttet sammen med Børneloppens sang ‘Grøn som mig’ for at øge promoveringen af sangen og skabe indhold fyldt med god energi.
Kommunikationen var målrettet Børneloppen som kæde, så indholdet blev udarbejdet med udgangspunkt i, at alle franchisetagere havde mulighed for at bruge det i deres egen marketingstrategi.
På den måde kunne de nemt implementere indholdet i deres lokale markedsføringsaktiviteter, både online og offline, og sikre en ensartet og effektiv brandkommunikation på tværs af kæden.
Indholdet blev desuden versioneret i forskellige formater, så Børneloppen har materiale, de kan bruge på tværs af kanaler, både organisk og betalt – samt online og fysisk.
Resultatet blev, at både franchisetagere, standlejere og kunder har taget godt imod kampagnen, og indholdet har hjulpet Børneloppen med at styrke deres brand samt øge synligheden på tværs af platforme.
"Indhold i børnehøjde"
"Drømmende fortælling"
"Lyden af Børneloppen"
”Project One har lavet forskellige film til Børneloppen.
Emilie har været super god at sætte sig i vores forretningsmæssige situationen, og skabe film som afspejler vores værdier. Det er lykkedes at fange nogle fantastiske øjeblikke, det hele er klippet elegant sammen. Og så har hele samarbejdet fungeret nemt - der har været god projektstyring og kommunikation hele vejen igennem,
Vi er bare super tilfredse og stolte over resultatet!”
Johanna Kiel NielsenDirektør, Børneloppen